Marcom ondersteuning nodig?
Zoek jij tijdelijke ondersteuning op het gebied van marketing en/of communicatie?
Personeel tekort?
Of gaat je vaste marketing medewerker met zwangerschapsverlof en kan je haar eigenlijk die periode niet missen?
Zoek niet verder!
Waarom YES! Online?
* Praktisch
* Persoonlijke aanpak
* 1 Aanspreekpunt
* Beperkte kosten
* Uitbesteding (deel) project
Marketing - Communicatie
Bij ieder bedrijf komt een moment dat zij ondersteuning op marketing en communicatie nodig hebben. YES! Online heeft jarenlange ervaring en denkt graag met je mee!
Project organisatie
Met diverse projecten op zak, waaronder het uitgeven van een boek, kan je stellen dat je de organisatie omtrent een project rustig aan Yes! Online kunt overlaten.
Wordpress websites
Het maken en werken aan een (WordPress) website is een uitdaging. Je denkt alles te weten maar de ontwikkelingen gaan snel. En dat is juist leuk; ook YES! Online leert iedere dag weer bij!
YES! Online werkt graag samen met andere specialisten:
Tekstschrijvers, illustratoren, SEO/SEA specialisten, uitgevers, redacteuren, vertalers, drukkers, DTP-ers, 3D specialisten, vormgevers, online marketing specialisten, fotografen en filmmakers.
YES! Online staat voor een persoonlijke aanpak met maar 1 aanspreekpunt
Hieronder beschrijf ik graag een aantal concrete taken / projecten die jij aan mij kunt overlaten.
Projectondersteuning
- Uitwerken plannen en beheer taken
- Budget beheer projecten
- Organiseren trainingen, promotionele activiteiten en andere bijeenkomsten
Communicatie
- Websitebeheer; inhoudelijk en technisch
- Social Media opzetten en beheren
- Maken en versturen mailingen, zowel online als offline
- Het ontwikkelen en redigeren van commerciële uitingen
Veel gestelde vragen
Komt YES! Online in loondienst of gaat zij als ZZP-er aan de slag? En wat zegt de Belastingdienst hierover?
Het mag allebei met dien verstande dat ik (YES! Online, Juliette Arts) als zelfstandige wel aan ‘mijn uren’ moet komen. Dit zegt de belastingdienst erover:
Urenciterium
Om van bepaalde ondernemersfaciliteiten gebruik te kunnen maken, moet voldaan worden aan het urencriterium. Dit criterium houdt in dat in een boekjaar minstens 1.225 uur aan de onderneming worden besteed. Hiermee wil de overheid ervoor zorgen dat alleen ‘echte’ ondernemers, die een groot aantal uren aan hun ondernemersactiviteiten besteden, aanspraak kunnen maken op deze fiscale kortingen.
Grotendeelscriterium
Het kan zijn dat een ondernemer naast zijn onderneming ook nog andere werkzaamheden heeft, bijvoorbeeld in loondienst. In dit geval wordt alleen aan het urencriterium voldaan indien de tijd die deze persoon aan zijn werkzaamheden besteedt ‘grotendeels’ aan zijn onderneming opgaan. ‘Grotendeels’ betekent in de fiscaliteit ‘voor 50% of meer’. Met andere woorden, aan het urencriterium wordt alleen voldaan indien het drijven van een onderneming de hoofdactiviteit van een belastingplichtige is.
Het is vervolgens aan mij om aan te tonen dat ik grotendeels aan mijn onderneming werk.
Heb zit dat dan met een modelovereenkomst?
Als ik als ZZP’er (opdrachtnemer) voor jou (opdrachtgever) ga werken, dan dienen jij en ik te bepalen of er sprake is van loondienst of niet. De kenmerken van een dienstbetrekking zijn hetzelfde als vóór het verdwijnen van de VAR. In veel gevallen is het duidelijk dat een ZZP’er niet in loondienst is. Als dat duidelijk is hoeven wij geen modelovereenkomst te gebruiken.
Er heerst op dit moment ook bij de belastingdienst veel onduidelijkheid over het handhaven van de wet DBA. Deze is dan ook uitgesteld tot januari 2021.
In het verleden heb ik altijd met een geldige VAR-verklaring gewerkt. Deze is nog steeds geldig tot de wet DBA in werking gaat. Dus dat zou geen enkel probleem mogen zijn.
En fulltime en/of parttime functies? Hoe vul je dat in?
En wees gerust, indien ik als zwangerschapsverlofvervanger kom dan hoeft zij zich geen zorgen te maken. Ik draag na het verlof alle werkzaamheden weer netjes over!
Wat zijn de kosten?
Juliette Arts
Eigenaar YES! Online
Ik maak websites, ben fotograaf en werk deels in loondienst bij Stichting ALS Nederland. Vraag er gewoon eens naar .
Wat kan ik voor jou doen?
I had the pleasure to work with Juliette for a couple of years in the marketing department of Nilfisk-Advance Netherlands. During that period Juliette was working as Marketing Coordinator and was a motivated and hard working employee. Also she was not afraid to take some extra tasks.
Ik maak graag een afspraak om te kijken wat YES! Online voor mijn bedrijf kan betekenen!
YES! Online
Gevestigd in Almere
Via Zoom/Teams werkzaam in Nederland
T: 06-24882092
juliette @ yesonline.nl