Marcom ondersteuning nodig?

Zoekt jouw bedrijf tijdelijke ondersteuning op het gebied van marketing en communicatie?

Personeel tekort?

Een beurs te organiseren of een personeelsfeest? Is die brochure nu nog niet af en niemand heeft tijd?
Of gaat je vaste marketing medewerker met zwangerschapsverlof en kan je haar eigenlijk die periode niet missen?

Zoek niet verder!

YES! Online pakt deze werkzaamheden graag en naadloos voor jou op! Ik heb meer dan 20 jaar werkervaring in binnendienst verkoop, marketing, communicatie en project organisatie in verschillende branches.

Waarom YES! Online?

* Flexibel
* Praktisch
* Persoonlijke aanpak
* 1 Aanspreekpunt
* Beperkte kosten
* Uitbesteding (deel) project

Marketing - Communicatie

Bij ieder bedrijf komt een moment dat zij ondersteuning op marketing en communicatie nodig hebben. YES! Online heeft jarenlange ervaring en denkt graag met je mee!

Project organisatie

Met diverse projecten op zak, waaronder het uitgeven van een boek, kan je stellen dat je de organisatie omtrent een project rustig aan Yes! Online kunt overlaten.

Wordpress websites

Het maken en werken aan een (WordPress) website is een uitdaging. Je denkt alles te weten maar de ontwikkelingen gaan snel. En dat is juist leuk; ook YES! Online leert iedere dag weer bij!

Veel gestelde vragen

Komt YES! Online in loondienst of gaat zij als ZZP-er aan de slag? En wat zegt de Belastingdienst hierover?

Het mag allebei met dien verstande dat ik (YES! Online, Juliette Arts) als zelfstandige wel aan ‘mijn uren’ moet komen. Dit zegt de belastingdienst erover:

Urenciterium
Om van bepaalde ondernemersfaciliteiten gebruik te kunnen maken, moet voldaan worden aan het urencriterium. Dit criterium houdt in dat in een boekjaar minstens 1.225 uur aan de onderneming worden besteed. Hiermee wil de overheid ervoor zorgen dat alleen ‘echte’ ondernemers, die een groot aantal uren aan hun ondernemersactiviteiten besteden, aanspraak kunnen maken op deze fiscale kortingen.

Grotendeelscriterium
Het kan zijn dat een ondernemer naast zijn onderneming ook nog andere werkzaamheden heeft, bijvoorbeeld in loondienst. In dit geval wordt alleen aan het urencriterium voldaan indien de tijd die deze persoon aan zijn werkzaamheden besteedt ‘grotendeels’ aan zijn onderneming opgaan. ‘Grotendeels’ betekent in de fiscaliteit ‘voor 50% of meer’. Met andere woorden, aan het urencriterium wordt alleen voldaan indien het drijven van een onderneming de hoofdactiviteit van een belastingplichtige is.

Het is vervolgens aan mij om aan te tonen dat ik grotendeels aan mijn onderneming werk.

Heb zit dat dan met een modelovereenkomst?

Als ik als ZZP’er (opdrachtnemer) voor jou (opdrachtgever) ga werken, dan dienen jij en ik te bepalen of er sprake is van loondienst of niet. De kenmerken van een dienstbetrekking zijn hetzelfde als vóór het verdwijnen van de VAR. In veel gevallen is het duidelijk dat een ZZP’er niet in loondienst is. Als dat duidelijk is hoeven wij geen modelovereenkomst te gebruiken.

Er heerst op dit moment ook bij de belastingdienst veel onduidelijkheid over het handhaven van de wet DBA. Deze is dan ook uitgesteld tot januari 2018.

In het verleden heb ik altijd met een geldige VAR-verklaring gewerkt. Deze is nog steeds geldig tot de wet DBA in werking gaat. Dus dat zou geen enkel probleem mogen zijn.

En fulltime en/of parttime functies? Hoe vul je dat in?

Dat ligt er helemaal aan. Kortstondig fulltime (< 3 maanden) lijkt mij geen enkel probleem. Het zal helaas niet lukken om iedere dag bij jou op kantoor te komen werken. Dat heeft mede te maken met bepaalde netwerk bijeenkomsten die ik ‘moet’ bijwonen. Indien je daar meer over wilt weten dan kan je het beste contact met mij opnemen, dan licht ik je dat meer dan graag toe. Langdurig parttime (>3 maanden) is geen enkel probleem.

En wees gerust, indien ik als zwangerschapsverlofvervanger kom dan hoeft zij zich geen zorgen te maken. Ik draag na het verlof alle werkzaamheden weer netjes over!

Wat zijn de kosten?

Dat ligt helemaal aan de situatie. Geen enkele opdracht is hetzelfde dus een standaard prijs is lastig te bepalen. Indien je meer wilt weten dan kan je altijd contact met mij opnemen. Onder het genot van een bakje koffie bespreken we jouw wensen en zal ik vragen stellen over het project. Op basis van ons gesprek zal ik dit thuis uitwerken en een voor jou op maat gemaakte offerte sturen!

Juliette Arts

Juliette Arts

Eigenaar YES! Online

Na jarenlang in loondienst te hebben gewerkt, werk ik nu ruim een jaar fulltime voor mezelf. Naast marketing-communicatie ondersteuner en het maken van websites werk ik ook als fotograaf. Vraag er gewoon eens naar 🙂 Wat kan ik voor jou doen?

I had the pleasure to work with Juliette for a couple of years in the marketing department of Nilfisk-Advance Netherlands. During that period Juliette was working as Marketing Coordinator and was a motivated and hard working employee. Also she was not afraid to take some extra tasks.

Cochel ter Schure

Managing Director, ICE benelux BV

YES!
Ik maak graag een koffiedate om te kijken wat YES! online voor mijn bedrijf kan betekenen!

Share This